Verzonden mail komt niet in een gedelegeerde mailbox

Gewijzigd op Ma, 22 Feb, 2021 om 5:33 PM

Probleem

Wanneer je email verstuurd namens een ander, komt die verzonden mail niet in de Verzonden Items postbus van die andere persoon maar in die van jezelf.

Een "andere persoon", kan ook een gedeelde postbus zijn, zoals info@.


Oplossing

We kunnen voor dit soort gedeelde postbussen instellen dat er een kopie, van alle mail die namens dat soort mailboxen verzonden wordt, wordt opgeslagen in de Verzonden Items van deze postbussen. Verstuurd dus iemand een email namens, bijvoorbeeld, info@, dan wordt die email opgeslagen in de eigen Verzonden Items van die persoon en óók in de Verzonden Items van de info@ postbus.


Wanneer dit gewenst is, is dat aan te vragen via onze service-desk: support@code54.nl





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren