Gebruik je géén aangepaste SMTP Server en ook geen Office365, dan kun je facturen mailen via in de ingebouwde mailserver van Tickney zelf.
Onderstaande gegevens dien je door te voeren in het SPF-record van je internetdomein. Neem hiervoor eventueel contact op met je systeembeheerder of website-bouwer.
Wat moet je doen?
- Log in op de portal van de provider van je website.
- Wijzig de DNS-instellingen
- Voeg de volgende 2 servers toe aan het SPF-record: smtp1.tickney.com en smtp2.tickney.com
Neem voor hulp hiervoor contact op met de helpdesk van je provider, systeembeheerder of website ontwikkelaar.
Als alternatief kun je ook kiezen om je eigen Aangepaste SMTP Server instellingen te gebruiken, of facturen te mailen via Office365.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren