Het kan zijn dat u een limiet heeft ingesteld op het bedrag dat wij mogen incasseren. Door aanpassingen van de overeenkomst of van de prijs kan dit bedrag te laag zijn. U dient de limiet dan te verhogen. Hier beschrijven wij hoe dat gaat bij ABN AMRO. Lukt het niet dan vragen wij u contact met uw bank op te nemen.
Ga naar https://www.abnamro.nl/portalserver/mijn-abnamro-zakelijk/betalen/sepa/b2bmachtiging/aanvragen.html of kies het volgende menu:
Kies voor het wijzigen van een bestaande machtiging:
Voer het Incassant ID, onze bedrijfsnaam en het kenmerk van de machtiging in (op te vragen bij ons).
U kunt aangeven of uw wel of geen limiet wilt instellen. Hiermee kunt u een nieuwe limiet instellen. Let hierbij op dat u ook de BTW meerekent.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren